Jag köpte lite böcker idag och under tiden som jag stod i bokhandeln och valde ställer sig en tjej i 16-årsåldern jämte mig. Hon har tights, svart klänning, burrigt svart hår och ett par djuröron på huvudet. Svarta öron med lite vitt i. Någon slags mellanting mellan kanin, björn och katt.
Misstänker att öronen var någon typ av statement för henne. Frågan är bara vad hon vill säga. Kanske att hon önskar att hennes egna öron var placerade på huvudet istället för på sidorna. Kanske att det känns som att hon hör bättre med dubbla öron. Eller kanske vill hon visa att hon hellre hade varit en kanin. I don't know. Men det såg lite roligt ut. Man kanske skulle köpa sig ett par? Folk skulle nog bli förvånade på kontoret på måndag.
Eller vad säger du rodrigo?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar