Flyttpackar och avskyr varenda minut. Har just tröstat mig med två gamla lussebullar som jag hittade i frysen och genom att hoppa runt i lägenheten lite (vilket inte är en helt lätt uppgift med tanke på att nästan varenda fläck är upptagen av kartonger och kassar) till den här låten av Hercules and Love Affair feat Antony Hegarty: http://www.youtube.com/watch?v=Fb8S51M2GAcd
Blir man inte glad av den blir man det inte av något alls.
fredag, mars 28, 2008
torsdag, mars 13, 2008
En vanlig ätning?
Ska inte förfasa mig över ungdomars behandling av språket utan nöjer mig bara med att rapportera vad jag hörde en tjej på tunnelbanan säga till sin kompis idag: "amään, det är ju liksom inte en sån middag-middag utan bara en vanlig ätning".
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)