Flyttpackar och avskyr varenda minut. Har just tröstat mig med två gamla lussebullar som jag hittade i frysen och genom att hoppa runt i lägenheten lite (vilket inte är en helt lätt uppgift med tanke på att nästan varenda fläck är upptagen av kartonger och kassar) till den här låten av Hercules and Love Affair feat Antony Hegarty: http://www.youtube.com/watch?v=Fb8S51M2GAcd
Blir man inte glad av den blir man det inte av något alls.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Hrmfp "två gamla lussebullar", tycker mig höra en uns av otacksamhet. Här har man bakat och bakat. Otack är vad en får tillbaka.
De hade åldrats väl och var fortfarande JÄTTEGODA! Kanske de godaste lussebullar som någonsin har bakats.
/Supertacksam för lussebullsdonationer även i fortsättningen
Skicka en kommentar