torsdag, mars 13, 2008

En vanlig ätning?

Ska inte förfasa mig över ungdomars behandling av språket utan nöjer mig bara med att rapportera vad jag hörde en tjej på tunnelbanan säga till sin kompis idag: "amään, det är ju liksom inte en sån middag-middag utan bara en vanlig ätning".

Inga kommentarer: