skip to main
|
skip to sidebar
torsdag, mars 13, 2008
En vanlig ätning?
Ska inte förfasa mig över ungdomars behandling av språket utan nöjer mig bara med att rapportera vad jag hörde en tjej på tunnelbanan säga till sin kompis idag: "amään, det är ju liksom inte en sån middag-middag utan bara en vanlig ätning".
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Chicken in the City
Chicken in the City
Bloggarkiv
▼
2008
(19)
►
maj
(2)
►
april
(3)
▼
mars
(3)
Lussebullar och Hercules and Love Affair
Kul grej som jag hittade hos Silverfisken
En vanlig ätning?
►
februari
(9)
►
januari
(2)
►
2007
(36)
►
december
(3)
►
november
(4)
►
oktober
(2)
►
september
(6)
►
augusti
(10)
►
juli
(1)
►
juni
(2)
►
maj
(8)
Links
Therapeutic Pictionary
The Hunger Site
Silverfisken
Mikebike
Populärkulturjunkien
The Sartorialist
Shampoo Rising
Om mig
chicken
36.
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar