tisdag, december 18, 2007

Juluppehåll

Raggadang vad dåligt det har bloggats på senare tid. Och värre kommer det att bli. Förmodligen skrivs det inget förrän jag är tillbaka från Sydafrika igen 6 januari. Men då har jag antagligen desto mer material.

Vrolik Kersfees, Merry Christmas och God Jul!

Inga kommentarer: