Raggadang vad dåligt det har bloggats på senare tid. Och värre kommer det att bli. Förmodligen skrivs det inget förrän jag är tillbaka från Sydafrika igen 6 januari. Men då har jag antagligen desto mer material.
Vrolik Kersfees, Merry Christmas och God Jul!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar