tisdag, januari 15, 2008

Alive and chickin'

Eftersom jag ändå har en rejäl energisvacka och inte kommer att få något gjort den närmaste kvarten passar jag på att på arbetstid meddela att jag varken har blivit uppäten eller farit hädan i någon ovanlig åkomma (vilket iofs inte hade varit särskilt otänkbart med bakteriefloran i Afrika kombinerat med min fallenhet för skumma symptom) utan har bara haft lite mycket att göra. Men snart, mycket snart, kommer dessa sidor fyllas av allehanda sunda insikter och tankar.

Tills dess nöjer jag mig med att redovisa hur en art director som jag hade möte med i förra veckan beskrev färgen svart när vi diskuterade svart porslin: " det är ju som vitt fast mörkt". Ungefär så ja.

1 kommentar:

mikebike sa...

hehe clever!