tisdag, april 15, 2008
IT-kille longing for lullabies
Titiyo och Kleerups "Longing for Lullabies" är suverän (http://www.youtube.com/watch?v=luIBrGyFNq0) Och igår upptäckte jag att det inte är bara jag som tycker det. Jag satt inne på mitt rum på jobbet och hade P3 på. Utanför hade IT och några av mina kollegor möte om produktdatabaser och annat som jag är lyckligt oinvolverad i. Longing for Lullabies startade och jag jobbade på. Av en slump vände jag mig om och då ser jag att en av IT-killarna står precis bakom mig och vaggar i takt till musiken. När jag utbrast "jösses, står du här?" svarade han bara "mm, jag älskar den här låten" och så vaggade han vidare tills låten var slut. Sedan gick han tillbaka till mötet.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Tja darling, tillbaka efter en stunds exil (pga ny dator och bortglömda lösenord).
Grattis i efterskott - nu är du närmare 72 än dagen du föddes;-)
I´m joining you soon så jag sätter skrattet i halsen då.
Vi höres!
/F
Skicka en kommentar