fredag, november 02, 2007
Nu vet jag var jag bor
Har varit lite dålig på att skriva vilket nog mest beror på bök med flytten. Men nu är jag helt installerad Kungsholmsbo. En bra sak med det är att jag åtminstone säkert vet att det är Kungsholmen jag bor på. Min förra adress var lite förvirrande i det avseendet. Jag fick både "Mitt i Vasastan" och "Mitt i Östermalm" i brevinkastet. Boendeparkeringen för min bil gällde för Östermalm. Jag tillhörde en vårdcentral på Norrmalm. Och när jag berättade för en bekant var jag bodde utbrast han "men det är ju mitt i Sibirien - mitt favoritområde i Stockholm!". Nu har jag i alla fall flyttat från Vasastan/Östermalm/Norrmalm/Sibirien till Fridhemsplan på Kungsholmen. Det tror jag i alla fall.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar