fredag, september 07, 2007

Var gärna glad

Igår kväll var jag på ett nätverksmingel där den lilla designgruppen Fuldesign höll en presentation. De är ganska alternativa och säljer bl.a. broderikit med meddelanden som "Regelbunden avföring är bästa huvudkudden" och "Du mobbade mig när jag var sju, se på mina tuttar nu". Men det budskap jag gillade ännu bättre berättade en medlem i nätverket om. Hon hade hittat en liten tavla på en loppis en gång som nu hängde i hennes kök. På den stod det "Var gärna glad".

Inga kommentarer: