söndag, maj 06, 2007
Bikini-och sockränder
Sitter och är både varm och kall samtidigt efter en hel dag i solen. Låg på klipporna lite för länge och har helt klart fått någon slags bränna. Åtminstone ser man märkena efter bikinin. Och efter sockarna som jag hade på mig eftersom jag frös om fötterna. Det måste vara ett tecken på att man är på väg in i medelåldern på riktigt; att våga ligga och sola i kombon bikini + sockar och inte bry sig. Det hade inte hänt för 10 år sedan men nu tittade jag på socksen (som var grå och smälte in rätt fint med klipporna) och tänkte bara: "så här får det bli".
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Går det att avsäga sig syskonskap på något sätt?!
Man kan göra en ansökan om avsägande av syskonskap som sedan EU-parlmentet får ta ställning till. Det krävs 23 bilagor och 10 kopior av alla handlingar som styrker ditt fall.Men enligt vad jag kan bedöma är dina chanser ganska små.
Skicka en kommentar