torsdag, augusti 09, 2007
Koffeintiming
Idag är det elva dagar sedan jag drack min senaste kopp kaffe. Det bara blev så och nu har jag fortsatt att hålla uppe. Jag tror att jag ska börja med kaffe igen när jag blir pensionär (vilket kommer att passa finfint ihop med mina planer på att börja röka och eventuellt också knarka då) eftersom nya forskningsrön säger att kvinnor över 65 år löper mindre risk att bli senila om de dricker minst tre koppar kaffe om dagen. Fast känner jag mig själv rätt kommer det inte att dröja längre än till första arbetsdagen efter semestern innan kaffebryggaren är igång igen.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar