fredag, augusti 10, 2007
Tyrolerkläder anyone?
Gick förbi en second hand-butik på Odengatan nyss. Med stora bokstäver på gult papper meddelar de över hela skyltfönstret att de ger 50 % rabatt på TYROLERKLÄDER. Ska bli intressant att se ifall 50 % kommer att öka till 70 %. Eller kanske till och med 90%? Antalet stockholmare i behov av dirndls och lederhosen borde ju vara ganska lätträknat.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar