Jag är sjuk. Har försökt jobba men jag fryser, har ont i halsen och i huvudet och det värker i hela kroppen. Dessutom började det i förmiddags svida i hårstråna på armarna. Och som om det inte räcker håller de fortfarande på och renoverar den blivande bingohallen (gaaah!) i bottenvåningen på fastigheten jag bor i. Det borras och spikas så någon sömn är inte att tänka på. Och när det inte borras och spikas har bandet som tydligen ska hålla i underhållningen vid invigningen genrep. HÖGT. Igår kväll fick jag avnjuta ett potpurri bestående av "Det gör ont", "Köppäbävisan", "Waterloo" och "Guldet blev till sand". Orkar inte ens fundera på hur de tänkte när de kreerade den kombinationen. Så det är ganska synd om mig.
Men för en stund sedan blev tillvaron betydligt ljusare. Hörde en låt på P3 som det är omöjligt att känna sig dassig till. Sambassadeurs "Final say". Svänger svänger svänger!http://www.myspace.com/sambassadeurtheband Lyssna också på "The Park". Vem säger att göteborgare inte kan göra bra pop?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar