onsdag, augusti 01, 2007
Mina tre första veckor i Stockholm
Sol i Kronobergsparken, på syrrans balkong, på Lidingö, på Ingarö. Promenader på Kungsholmen, Vasastan, Östermalm, Söder och på Djurgården. Buffalo wings på TGI Friday's, take-outs från indiern på hörnet och thailändaren tvärsöver, middagar på några av stans bästa ställen och dagar med bara frukt och havrefras. Läsning av DN, DV, DI, Rocky, pocketböcker och massvis av Schulmania, silverfisk och mikebike. Allmänbildningsbreddning via Judiska Muséet och Vasamuséet. Ohemula mängder sömn där rekordet just nu ligger på 13 timmar. Och så TV-tittande som om det inte fanns en morgondag. Normala favoriter som Frasier och CSI mixat med en snubbe som kan läsa bäbisars tankar, tanter som städar, bachelors som är prinsar, The Mom Show (sitter som klistrad, totalt utan anledning) och Thorsten Flinck som läser rysare. Jag är avkopplad.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Oh oh oh - du glömde nämna att vi såg den ena av tanterna som städer på Kungsholmen!
Och just det, vi har även shoppat och åkt båt över till Hammarby Sjöstad (som vi nästan glömde hoppa av..).
Just det; har sett den ena av tanterna som städar på Kungsholmen. :o)
Skicka en kommentar