onsdag, februari 27, 2008
He's back!
Imorse var äntligen blåa glogubben tillbaka på sin plats! Han har varit borta i två veckor men nu stod han där igen. Jag har förstås ingen aning om orsaken till hans frånvaro men det måste ha varit något bra för imorse stod han och gapskrattade för sig själv. Skrattet fullkomligt bubblade ut ur den lilla blåklädda mannen. Ordningen är alltså återställd. Bruna gubben är borta, blåa gubben är tillbaka. Nu gladare än någonsin.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Är den blå gubben väldans liten, tunnhårig och har stor näsa?
Han är liten och han har en stor röd näsa, men huruvida han är tunnhårig eller ej är omöjligt att säga. Han har ju jämt öronlappsmössan på! :)
Skicka en kommentar